Výměna / vrácení zboží / reklamace

Nesedí vám velikost nebo jste někomu koupili dárek, ale nelíbí se mu?  Nevadí. Ze zákona máme 14 denní povinnost Vám zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu.

 

Zboží je možno vyměnit nebo vrátit jen v případě, že je zboží v původním stavu, nenošené, neprané a v původním obalu.

 

V případě výměny zboží postupujte následovně:

- Před zasláním zboží nás vždy kontaktujte na e-mailovou adresu: obchod@hookler.cz

- Zboží pečlivě zabalte ( zvlášť u věcí, které se mohou při přepravě poškodit ) a přiložte fakturu, na které bude napsáno za jakou velikost chcete zboží vyměnit.

 - Balík zašlete na adresu: Jiřího Herolda 1563/4, Ostrava - Jih, PSČ 700 30.

 

V případě vrácení zboží (odstoupení od smlouvy), postupujte takto:

- Před vrácením zboží nás vždy kontaktujte na e-mailovou adresu: obchod@hookler.cz

-Zboží pečlivě zabalte ( zvlášť u věcí, které se mohou při přepravě poškodit ), přiložte fakturu a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy ( viz níže ).

 - Balík zašlete na adresu: Jiřího Herolda 1563/4, Ostrava - Jih, PSČ 700 30.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy 

 

V případě reklamace postupujte takto:

- Vyplňte reklamační list, který oskenovaný a podepsaný zašlete společně s fotkami poškozeného zboží na adresu: obchod@hookler.cz

- Vyčkejte na naše vyjádření, které Vám zašleme nejpozději do 3 dnů od převzetí Vaší reklamace.

 - Postupujte podle instrukcí, které jsme Vám zaslali na Vámi uvedený email.

 

Reklamační list